close

undefined

這首是Martin Garrix7連彈之第4彈 (╭☞'ω')╭☞

雖然說已經在Ultra Music Festival 2016放了這些歌曲

但每天我都還是期待著12點在Youtube釋出他的歌 ((為什麼是12點ㄋ?!

 

The Federal Empire

undefined

 

來自美國洛杉磯

成員有Chad Wolf, Keith Varon, Mckay Stevens

嗯 我認不出誰是誰XD

 

Martin Garrix - Hold On & Believe 

(feat. The Federal Empire)

 

I thought my heart was gone

在我失去一切時

After I lost it all

我感到心中有一股空虛感

Felt I was falling down

使我陷入低潮

Still I chose to be proud

直到我墮落深淵

Until I hit the ground

才了解到自己的自大

 

You got me back on my feet again

是你支撐我 讓我又站了起來

You said that lovers come and may go

是你說愛情總是像風暴一樣

You said that time will pass but I'll stay your friend

是你說時間不會沖淡我們的友情

I'll help you up when you feel alone

而當你孤獨時 我會陪伴著你

 

I was lonely

當我孤獨時

But after all you told me I'd be okay

你對我說一切都會好起來的

Cause frends are worth a hold lot more than money

友誼是無法用金錢衡量

Hope that everyone has felt like me

希望每個人都理解我的想法

Hold on and believe

維持著這珍貴的友情

 

I was lonely

當我徬徨無助時

But after all you told me I'd be okay

你對我說一切都會好轉的

Cause frends are worth a hold lot more than money

友誼無法用金錢衡量

Hope that everyone has felt like me

希望每個人都了解我的想法

Hold on and believe

維持著這珍貴的友情

 

I started looking back

回首看著過去的我

At all I used to have

看看我所擁有的

I never felt so low

我最失落的時候

Where did everyone go

是我需要朋友陪伴的時候

When I need them most

他們卻不再身邊

 

You got me back on my feet again

是你支持我 讓我又重新站了起來

You said that lovers come and may go

是你說愛情總是像風暴一樣

You said that time will pass but I'll stay your friend

是你說時間不會沖淡我們的友情

I'll help you up when you feel alone

而當你孤獨時 我會陪伴著你

 

I was lonely

當我孤獨時

But after all you told me I'd be okay

你對我說一切都會好起來的

Cause frends are worth a hold lot more than money

友誼是無法用金錢衡量

Hope that everyone has felt like me

希望每個人都理解我的想法

Hold on and believe

維持著這珍貴的友情

 

I was lonely

當我徬徨無助時

But after all you told me I'd be okay

你對我說一切都會好轉的

Cause frends are worth a hold lot more than money

友誼無法用金錢衡量

Hope that everyone has felt like me

希望每個人都了解我的想法

Hold on and believe

維持著這珍貴的友情

......(╯⊙ ⊱ ⊙╰ )

這首就是之前的Hold on never leave嘛 (笑)

如果需要修改的地方或是提出任何意見

都歡迎在抵下留言喔(・ω<)

arrow
arrow

    夜羽〃★ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()